- AN FITTINGS
- AN ADAPTER
- AN SLANGER
- SILIKONE SLANGER
-
BRÆNDSTOF SYSTEMER
- BRÆNDSTOF PUMPER - HØJTRYK - INLINE
- BRÆNDSTOF PUMPER LAVTRYK
- BRÆNDSTOF PUMPER - INTANK
- INTANK - SLANGER
- BRÆNDSTOF REGULATOR
- BRÆNDSTOF SURGE TANKE / FST
- FUEL RAIL
- BRÆNDSTOF FILTER
- BRÆNDSTOF TANKE - FIA
- BRÆNDSTOF PÅFYLDNING
- LEVEL GAUGE SYSTEMS
- SKUM TIL BRÆNDSTOFTANKE
- TILBEHØR TIL DYSER
- CONNECTOR TIL BRÆNDSTOFTANKE
- DIVERSE SENSORER
- OLIE - RACEFUEL - KØLERVÆSKE
- UDSTØDNINGS DELE
- FÆLGE - DÆK - TILBEHØR
- MALING OG TILBEHØR
- SIKKERHEDSUDSTYR
- BILDELE
- VAREMÆRKER
- GAVEKORT
- Mærker
-
-
538,75 DKK m/Moms( 431,00 DKK u/Moms )
-
1.618,75 DKK m/Moms( 1.295,00 DKK u/Moms )
-
598,75 DKK m/Moms( 479,00 DKK u/Moms )
-
1.378,75 DKK m/Moms( 1.103,00 DKK u/Moms )
-
1.618,75 DKK m/Moms( 1.295,00 DKK u/Moms )
Den bedste investering man kan lave når man bygger nyt brændstofsystem, er et ordenligt brændstoffilter, som sikre at der ikke kommer fremmedlegemer i brændstofpumpen eller dyser.
Vigtigst af alt, så skal selve filteret være tilpas stort, så det kan håndtere det ønskede brændstof mængde/flow, og samtidige ikke skal tjekkes for snavs i tide og utide, med måske en gang om året inden sæsonstart , og maskerne i filteret skal have den rette størrelse.
Typisk vil man installere et 100 micron filter før pumpen, da finer masket filtere vil nedsætte ydeevnen på brændstofpumpen eller helt tage livet af den, da pumpen vil få svært ved at suge igennem et eksempelvis et 10 micron filter som vi anbefales at sætte efter pumpen af hensyn til dine dyser eller karburator. Dette sikre at der ikke kommer snavs eller fremmedlegemer til netop det som er allervigtigst for at dit tunings projekt kommer til at virke, og fungere optimalt.