Kategorier
- AN FITTINGS
- AN ADAPTER
- AN SLANGER
- SILIKONE SLANGER
- BRÆNDSTOF SYSTEMER
- OLIE - RACEFUEL - KØLERVÆSKE
- UDSTØDNINGS DELE
- FÆLGE - DÆK - TILBEHØR
- MALING OG TILBEHØR
- SIKKERHEDSUDSTYR
- BILDELE
-
VAREMÆRKER
- ATL Fuel Cells
- ATI super Demper
- ACL Race Series Performance Engine Parts
-
ARP
- Acura
- Chevrolet
- Alfa Romeo
- AMC
- Audi
- BMC
- Austin-Healey
- BMW
- Briggs & Stratton
- Buick
- Chrysler
- Datsun
- Dodge
- Cadillac
- Harley-Davidson
- Holden
- Honda
- Hyundai
- Jeep
- Lancia
- Lexus
- Mazda
- Mini
- Cummins
- MGB
-
- Nascar
- Nissan
- Oldsmobile
- Opel
- Peugeot
- Polaris
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rover
- Saturn
- Ford
- Sea-Doo
- Subaru
- Volvo
- Volkswagen
- Suzuki
- Toyota
- Triumph
- Vauxhall
- UNIVERSAL ARP BOLTE
- BRIAN CROWER
- BC-Racing Suspension
- Boostlogic
- Canton Racing Products, Oil Accumulators.
- CP Carrillo
- CYBUL
- DARTON
- Davies Craig
- Deatschwerks
- DEI - Design Engineering
- Driftworks
- Driveshaftshop
- EVANS
- FUELAB
- GATES RAcing
- GSC
- HALTECH
- HKS
- HSD
- Japan Racing
- K-SPORT
- LinkECU
- MAGNAFLOW
- MOCAL
- MISHIMOTO
- NANKANG
- Nardi
- NGK
- NISMO
- NISSAN Reservedele
- NUKE Performance
- NX Nitrous Express
- OMP
- PETERSON FLUID SYSTEMS
- Precision Turbo
- PowerhouseRacing
- Quick Car Racing Products
- Racoon
- RADIUM
- RRS
- Royal Purple
- REDLINE
- SPAL Automotive USA
- SPARCO
- SPEC Clutches
- SCOSCHE
- SCORPION EXHUAST
- SIMPSON
- SUNOCO, SMØREOLIE
- TAKATA
- TEIN
- TiAL
- Titan Motorsport
- TITAN MOTORSPORT
- TILTON Racing
- TOMEI
- TURBOSMART
- VIBRANT PERFORMANCE
- VHT Maling
- WILWOOD
- WISEFAB
- Xtreme Performance Clutch
- Öhlins
- GAVEKORT
- Mærker
Topsælgere
-
-
7.213,75 DKK m/Moms( 5.771,00 DKK u/Moms )
-
18.491,25 DKK m/Moms( 14.793,00 DKK u/Moms )
-
18.737,50 DKK m/Moms( 14.990,00 DKK u/Moms )
-
5.016,25 DKK m/Moms( 4.013,00 DKK u/Moms )
-
13.088,75 DKK m/Moms( 10.471,00 DKK u/Moms )
Model/varenr.:
247-4206
If you are running additional boost pressure in your 4BT Cummins, your stock headbolts are in serious danger of stretching, causing head gasket failure. ARP diesel headstuds are good insurance against head gasket failure.Don't let a blown head gasket ruin your day at the track.
Fra:
ARP
5.016,25 DKK
m/Moms
(
4.013,00 DKK
u/Moms
)
Lager:
Leveringstid er 1-2 uger, hvis udsolgt. dag(e)
Ikke på lager
13.088,75 DKK
m/Moms
(
10.471,00 DKK
u/Moms
)
Lager:
Leveringstid er 1-2 uger, hvis udsolgt. dag(e)
Ikke på lager
Model/varenr.:
247-4205
Cylinder Head Studs, Custom Age, 12-Point Head, Dodge, 5.9L, Cummins Diesel, 12 Valve, Kit
Fra:
ARP
18.737,50 DKK
m/Moms
(
14.990,00 DKK
u/Moms
)
Lager:
Leveringstid er 1-2 uger, hvis udsolgt. dag(e)
Ikke på lager
Model/varenr.:
247-4203
Cylinder Head Studs, Pro Series, 12-Point Heads, Dodge, 5.9L, Cummins Diesel, 12-Valve, Kit
Fra:
ARP
7.213,75 DKK
m/Moms
(
5.771,00 DKK
u/Moms
)
Lager:
Leveringstid er 1-2 uger, hvis udsolgt. dag(e)
Ikke på lager
Model/varenr.:
247-4204
Cylinder Head Studs, Custom Age, 12-Point Head, Dodge, 5.9L, Cummins Diesel, 24 Valve, Kit
Fra:
ARP
18.491,25 DKK
m/Moms
(
14.793,00 DKK
u/Moms
)
Lager:
Leveringstid er 1-2 uger, hvis udsolgt. dag(e)
Ikke på lager
Model/varenr.:
247-4202
Cylinder Head Studs, Pro Series, 12-Point Heads, Dodge, 5.9L, Cummins Diesel, 24-Valve, Kit
Fra:
ARP
7.106,25 DKK
m/Moms
(
5.685,00 DKK
u/Moms
)
Lager:
Leveringstid er 1-2 uger, hvis udsolgt. dag(e)
Ikke på lager