Sunoco Energy Enduro 15W-40 - 5 Liter
306,25 DKK
m/Moms
(
245,00 DKK
u/Moms
)
Model/varenr.:
-38443
Lager:
Leveringstid er Skaffevare - leveringstid 1-2 uger,. dag(e)
Ikke på lager
Sunoco Energy Enduro 15W-40
Anvendelse
Til smøring af motorer hvor der foreskrives API-normer CI-4 CH-4, CG-4, eller CF level motor oil SAE 15W40 , såvel som til benzin motorer hvor SJ, API SH eller API SG er foreskrevet.
- JASO DH-1
- MACK EO-M, EO-M PLUS
- CUMMINS 20071/72/76/77/78
- ALLISON C-4
- RENAULT RLD-2
- CATERPILLAR ECF-1A, ECF-2
- MB 228.3, 229.1
- MAN M3275
- GLOBAL DHD-1
- VOLVO VDS-3
- DEUTZ DQC III
- MTU TYPE II
- VW 505.00
Egenskaber
Forbedret disperserings teknologi.
Mindre sod og "sludge" aflejringer.
Ekstrem god 'bore polishing' og anti-korrosions egenskaber.
Stempler bliver hold ekstremt rene.
katalysator kompatibel.
Til smøring af motorer hvor der foreskrives API-normer CI-4 CH-4, CG-4, eller CF level motor oil SAE 15W40 , såvel som til benzin motorer hvor SJ, API SH eller API SG er foreskrevet.
- JASO DH-1
- MACK EO-M, EO-M PLUS
- CUMMINS 20071/72/76/77/78
- ALLISON C-4
- RENAULT RLD-2
- CATERPILLAR ECF-1A, ECF-2
- MB 228.3, 229.1
- MAN M3275
- GLOBAL DHD-1
- VOLVO VDS-3
- DEUTZ DQC III
- MTU TYPE II
- VW 505.00
Egenskaber
Forbedret disperserings teknologi.
Mindre sod og "sludge" aflejringer.
Ekstrem god 'bore polishing' og anti-korrosions egenskaber.
Stempler bliver hold ekstremt rene.
katalysator kompatibel.
----------------
Beskrivelse
SAE 15W40-motorolie til blandet flåde, som er egnet til næsten alle (herunder nye modeller) personbiler, mange lette og tunge lastbiler og busser samt for stationært udstyr, der er i drift væk fra vejene. Opfylder de seneste API- og ACEA-motoroliespecifikationer.
Anvendelse
Til smøring af benzin- og dieselmotorer, der kræver en motorolie med en eller flere af de API- eller ACEA-specifikationer, der nævnes nedenfor. Olien er særligt velegnet til motorer med EGR-systemer (= recirkulation af udstødningsgas) og til de fleste motorer, som er udstyret med et NOx-reduktionssystem (SCR).
- API CI-4/CH-4/CG-4/CF/SL
- MB 228.3, 229.1
- ACEA A3/B3/B4/E3/E5/E7
- MAN M 3275-1
- JASO DH-1
- GLOBAL DHD-1
- MACK EO-M, EO-M PLUS, EO-N
- VOLVO VDS-3
- CUMMINS 20071/72/76/77/78
- DEUTZ DQC III-10
- ALLSION C-4
- MTU TYPE II
- CATERPILLAR ECF-1A, ECF-2
- VW 505.00
- DETROIT DIESEL 93K215
- ZF TE-ML 07C
Egenskaber
- Forbedret dispersion via den meget effektive additivteknologi.
- Større beskyttelse mod slitage og slamdannelse, som forårsages af sod-EGR.
- Mest effektive brug af TBN til neutralisering af ekstra EGR-relateret syre.
- Forbedret beskyttelse mod både "boringspolering" og "korrosion".
- Stempler og ventiler/ventilarrangementer holdes meget rene.
- Kompatibel med udstødningskatalysator.
Typiske egenskaber
density / 15 °C | 0.882 |
visc.ved 40°C | 105 cSt |
visc.ved 100°C | 14.6 cSt |
CCS visc at -20° C | <7000 cP |
visc. index | 143 |
flyde punkt | -33 °C |
flamme punkt | 230 °C |
farve | L 3.5 |
TBN | 10 mg KOH/g |
Der er endnu ikke nogen anmeldelser her. Vi vil være glade for hvis du vil anmelde som den første.